Wybór i montaż głośników z tyłu

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • popawu
    Classic
    • 2010
    • 1

W razie czego jestem skłonny pomóc w tworzeniu forum - mam jakotaką wiedzę na ten temat
  • barney
    Classic
    • 2009
    • 3

Witam wszystkich - to mój pierwszy post na tym forum.

Chciałbym zainstalować tylne głośniki w moim aucie (O2 Ambiente). Kiedy zadzwoniłem do serwisu cena prawie 900 zł. mnie zabiła. W związku z tym postanowiłem szukać pomocy tutaj.

Przejrzałem tematy z tym związane w tym dziale, jednak niewiele mi się wyjaśniło - jestem generalnie początkujący w kwestii zrobienia czegokolwiek w aucie. W związku z tym proszę o odpowiedź na pytania:

1. Dlaczego w kliku miejscach piszecie, że nie warto montować głośników z tyłu? - teraz, kiedy mam tylko głośniki przednie, z tyłu jest naprawdę słabo słychać.

2. Okazało się, że w aucie niestety nie ma poprowadzonych do tyłu kabli. Czy jest więc możliwe zrobienie tego samodzielnie, czy lepiej zlecić to jakiemuś warsztatowi? A jeśli ta druga opcja, to możecie kogoś polecić na Śląsku/w łódzkim? (no bo chyba pierwszy lepszy mechanik tego dobrze nie zrobi)

3. Jakie głośniki polecacie? - czytałem, że te dolne mają mieć 13 cm średnicy, ale chodzi mi o konkretny model, w miarę niedrogi. Nie zależy mi zbytnio na jakości - chodzi o głośniki, których po prostu da się z tyłu słuchać, bez narażania się na utratę słuchu.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

Komentarz

• Gregor.
      Ambiente
      • 2009
      • 127

Zamieszczone przez barney
      1. Dlaczego w kliku miejscach piszecie, że nie warto montować głośników z tyłu? - teraz, kiedy mam tylko głośniki przednie, z tyłu jest naprawdę słabo słychać.
      Dzwięk się miesza, ten z tyłu dociera do ucha w innym czasie niż z przodu i mamy kakofonię.