W razie czego jestem skłonny pomóc w tworzeniu forum - mam jakotaką wiedzę na ten temat
Wybór i montaż głośników z tyłu
Zwiń
X
-
Wybór i montaż głośników z tyłu
Witam wszystkich - to mój pierwszy post na tym forum.
Chciałbym zainstalować tylne głośniki w moim aucie (O2 Ambiente). Kiedy zadzwoniłem do serwisu cena prawie 900 zł. mnie zabiła. W związku z tym postanowiłem szukać pomocy tutaj.
Przejrzałem tematy z tym związane w tym dziale, jednak niewiele mi się wyjaśniło - jestem generalnie początkujący w kwestii zrobienia czegokolwiek w aucie. W związku z tym proszę o odpowiedź na pytania:
1. Dlaczego w kliku miejscach piszecie, że nie warto montować głośników z tyłu? - teraz, kiedy mam tylko głośniki przednie, z tyłu jest naprawdę słabo słychać.
2. Okazało się, że w aucie niestety nie ma poprowadzonych do tyłu kabli. Czy jest więc możliwe zrobienie tego samodzielnie, czy lepiej zlecić to jakiemuś warsztatowi? A jeśli ta druga opcja, to możecie kogoś polecić na Śląsku/w łódzkim? (no bo chyba pierwszy lepszy mechanik tego dobrze nie zrobi)
3. Jakie głośniki polecacie? - czytałem, że te dolne mają mieć 13 cm średnicy, ale chodzi mi o konkretny model, w miarę niedrogi. Nie zależy mi zbytnio na jakości - chodzi o głośniki, których po prostu da się z tyłu słuchać, bez narażania się na utratę słuchu.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc!
-
-
Zamieszczone przez barney1. Dlaczego w kliku miejscach piszecie, że nie warto montować głośników z tyłu? - teraz, kiedy mam tylko głośniki przednie, z tyłu jest naprawdę słabo słychać.
Zamieszczone przez barney2. Okazało się, że w aucie niestety nie ma poprowadzonych do tyłu kabli. Czy jest więc możliwe zrobienie tego samodzielnie, czy lepiej zlecić to jakiemuś warsztatowi? A jeśli ta druga opcja, to możecie kogoś polecić na Śląsku/w łódzkim? (no bo chyba pierwszy lepszy mechanik tego dobrze nie zrobi)